خاطرات یک عدد ماهی گلی

هرچیزی در زمان خودش رخ میدهد باغبان اگر باغش را غرق آب هم کند درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند

هرچیزی در زمان خودش رخ میدهد باغبان اگر باغش را غرق آب هم کند درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند

از سری سرگرمی های یک معمار کوچک

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ

زوم کرده ام روی اتاق مادرو پدرم. که باید تغییرش دهم و یه دکوراسیون خوشگل برایش بزنم. همین تغییرات کوچک اما سازنده. هر بلا و مصیبتی که میشد بر سر اتاق خودم آوردم و به یک گالری کوچک تبدیلش کردم و حالا افتاده ام به جان اتاق مادرم.

ببینم تا آخر تابستان میتوانم خودم را سرگرمش کنم و این اتاق ساده و معمولی را به یکی دیگر از گالری های آثارم تبدیل کنم؟؟اگر همه چیز خوب پیش رفت شاید عکس قبل و بعدش را هم بگذارم!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
Baharchan

نظرات  (۱)

ایـــــــــول!! عالیه و باید بگم جسارت بالایی هم میخواد!
بیا از اتاق ت عکس بگیر و بهم نشون بده ببینم چه جور شدهههههه؟
بهم بگو مثلا چه نقشه هایی برای اتاق شون داری؟ شاید فرجی شد و من هم کار هایی کردم! :پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی